התחברות
הרשמה
אתם חושבים שאנחנו מדינה בעייתית?
12 באוקטובר 2020, 14:36
ישראל
פוליטיקה
מדינת ישראל
מדינות
חוות דעת
3 תשובות
די בעייתית, כן
פ
פטריק סטאר האגדי
מדינה בעייתית בכללי.
מה הכוונה בנוגע לאחרים?
~
~Darkness~
כן
S
Sneffy
באותו הנושא:
פשוט מדינה רעה! זו מי שאנחנו!
אני חושב שאנחנו מדינה זבל שכולם מיתיחסים לאנשים על פי עדה או דעות יש פה הרבה שנאת חינם מתי אנשים יבינו שכולם אותו דבר?
אתם חושבים שאנחנו מדינה דמוקרטית?
אתם חושבים שאנחנו חיים במדינה פח?ואם כן למה?
אתם חושבים שאנחנו מדינה דמוקרטית כמו שכתוב במגילה?
אתם חושבים שג'סי יחשוב עכשיו שאנחנו מדינה מופרעת??
אתם חושבים שאנשים חושבים שאנחנו מוזרים בגלל שאנחנו באתר סטיפס?
למה אנשי ביטחון בכירים אומרים שאנחנו מתקרבים להיות מדינה דו לאומית ?
אתם לא חושבים שלהיות עורך דין זה קצת לא מוסרי ובעייתי?
פורטו ריקו זאת מדינה שאנחנו מסתדרים איתה?
מה אתם חושבים על זה שאנחנו מקום 19 בעולם במשכורת לחודש בין כל המדינות?