15 תשובות
שואל השאלה:
הוא ממש לא הכי טוב בעולם , הוא אפילו לא מתקרב והוא בחיים לא יהיה מייקל או קובי או עוד מלא שחקנים , אז הוא קצת מצליח אז? יש עוד מלא כמוהו ויהיו עוד מלא , הוא בחיים לא יהיה כמוהם וזהו , וגם באישיות כאלו הוא ממש מעצבן
אנונימית
אני גם לא אוהב אותו, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שהוא שחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים מבחינת יכולת אישית, מעל מייקל והרבה מעל קובי, תסתכלי בסטטיסטיקות ההזויות שלו.
הוא לוקח קבוצה על הגב שלו כבר הרבה שנים אין מה לומר שהוא הטוב בהיסטוריה ואז מה הוא עושה קצת טראש טוק.
אני גם לא מאוד אוהב אותו אבל הוא באמת הטוב בכל הזמנים
שואל השאלה:
קודם כל יש לו רק ארבע אליפויות והוא אפילו לא קרוב למייקל אי אפשר בכלל להשוות בינהם
אנונימית
מה הקשר? ממתי המדד היחיד הוא מספר האליפויות?

אם נלך לפי הלוגיקה הזאת אז השחקן הכי טוב בהיסטוריה הוא ביל ראסל שזכה עם בוסטון ב11 אליפויות בשנות השישים מתוכן שבע רצוף (!)
רגע אז לפי ההגיון הזה שחקן ספסל בקבוצה מנצחת שזכה באליפויות עדיף על שחקן מוביל בקבוצה שלא זכתה?

למה אי אפשר להשוות אותו למייקל? כאילו יש איזשהו טאבו סביב השם שלו...
אם יש שחקן יותר טוב ממנו צריך לקום ולהודות.
אז אני אמשיך להגיד שהוא הכי טוב ואני גם באמת מאמין בזה.
שואל השאלה:
תמשיך להאמין בזה , אבל זה לא נכון , ממליצה לך לראות את הסרט עליו אולי אחרי זה תחשוב אחרת
אנונימית
ראיתי את הסדרה עליו, סדרה נחמדה, אבל תסתכלי קצת סטטיסטיקות, לברון מוביל בנקודות אסיסטים וריבאונדים, לברון הגיע יותר פעמים לפלייאוף, מייקל הגיע לגמר רק כשפיפן היה איתו, לברון הגיע גם עם חבורת נגרים.
שואל השאלה:
מייקל היה כל הדרך עם אותה קבוצה לברון פעם משיג פה פעם משיג פה , וכן גם לברון לא היה מנצח לבד ויש לו את כל שאר השחקנים שעזרו לו שכמובן אף אחד לא יזכיר אותם וזה יצא כאלו לברון לקח לבד אליפות
אנונימית
מה רע לעבור קבוצה?
חוץ מזה שגם מייקל היה בסוף בוושינגטון...

לברון ב2016 לקח אליפות כמעט לבד תגידי מה שתגידי
שמח שהגענו להסכמה :)
שואל השאלה:
כן ממש
אנונימית
שואל השאלה:
אז סבבה גם הוא יותר טוב , אתה לא יכול בכלל להשוות אותו למייקל כאלו באמת , תמשיכו להגיד שהוא הכי טוב אבל אתם יודעים שזה לא באמת נכון והוא תמיד יהיה אחריהם
אנונימית
כי הוא הטוב בעולם אין מה לעשות עם האמת
שואל השאלה:
סבבה
אנונימית