גם בטירונות וגם בקורס עכשיו שמתי לב שמשום מה אני סוג של מרגיש כמו אח גדול של המפקדות שלי. אני לא יודע להסביר את זה ואני כנראה בגיל שלהן או קטן מהן אבל אני עדיין מרגיש ככה. יש למישהו מושג למה זה ככה? זה תמיד רק עם המפקדת האישית. גם אין לי מושג איך להסביר את זה לאנשים כי זה נשמע מוזר רצח, לא רוצה לצאת קריפי