8 תשובות
לא
שואל השאלה:
חחח זה תיכון רגיל ויש גם חטיבה...וזה רק הבית ספר שלנו אני לא יודעצ אם יש אישור ממשרד החינוך ואין לי דרך גם לבדוק
חחח זה תיכון רגיל ויש גם חטיבה...וזה רק הבית ספר שלנו אני לא יודעצ אם יש אישור ממשרד החינוך ואין לי דרך גם לבדוק
אנונימית
תיכונים וחטיבות לא מחזירים לבנתיים
שואל השאלה:
^כן בגלל זה אני שואלת אם זה חוקי בכלל
^כן בגלל זה אני שואלת אם זה חוקי בכלל
אנונימית
לא לא נראה לי שזה חוקי
נראלי כיתות קטנות חוזרים ללמוד
לא שמעתי שחזרו לבית ספר, מי אמר לכם שחוזרים?
עדיין סגר.
עדיין סגר.
לא. נראלי. כי צריך אישור של משרד החינוך וזה
באותו הנושא: