4 תשובות
תתאמני ותלכי לישון
להתאמן וללכת לישון
תתאמני ואז תלכי לישון,אם את עייפה אז תלכי לישון פשוט.
יש לך מה לעשות מחר מוקדם? אם לא תתאמני בכיף שלך ואם כן אז עדיף לישון
באותו הנושא: