3 תשובות
מבינה אותך, גם אני מרגישה ככה כבר שנים
שואל השאלה:
כיתה ח
ולצערי לא, אני מרגישה שהבית ספר לוקח ממני את כל האנרגיות, ואחד החלומות שלי זה לטייל הרבה בחול ובארץ ואי אפשר לעשות את זה בזמן בית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט לא יודעת כבר מה עובר עליי ומה אני מרגישה ומה אני רוצה
הכול מרגיש לי מוזר כל כך
אנונימית