13 תשובות
אני בת 17
ואני הולכת לפסטיגלים מגיל עשר בערך
מביאה את אחותי רצוף
לא פאדיחה.
אנונימית
יש אנשים בני 20 שהולכים. ממש תלוי אם באלך
עם הפסטיגלים האלה בכל גיל
שום גיל תלכי באיזה גיל שבא לךך
דודה שלי בת 25 הלכה איתי לפסטיכל ונהנתה יותר מימני לא בושה בכלל
כל גיל
לא פדיחה. הייתי גם עכשיו הולכת אבל הבעיה שאני לא מכירה שם אף אחד מהשחקנים כי אני לא מחוברת לעולם בידור הישראלי אז זה קצת מעפן.
כל גיל מעל 12 לדעתי. גם ככה פסטיגל זה פח.
אין גיל, אני כבר קצת פחות אוהבת את הפסטיגלים של היום אבל כל השואו הזה עם הבמה המטורפת זה פשוט עושה לי את זה! זה פשוט כיף
בכללי פסטיגל נועד לילדים אז אני משאר שמגיל קטן 4-12
יש עדיין אנשים בני איזה 20 שהולכים ויותר עזבי אותך מה חושבים לכי תהני
אני הופתעתי מכמה לסביבה לא אכפת ממה שאת עושה, תהני זה שלך מה אכפת לך מה חושבים אנשים שלא תראי יותר בחיים