התחברות
הרשמה
הפגנות זה חוקי עכשיו בסגר?
13 באוקטובר 2020, 05:09
קורונה
הפגנות
ישראל
הסגר
5 תשובות
כן
ל
לֹא הַנְּסִיכָה שֶׁלְּךָ
כן וטוב שכך
א
אוקטביה בלייק❤
כן
א
אוכל הדבר היחיד שלא בוגד בך❤
כן
B
Butterfly :)
כן בקבוצות של עד 20 איש ושמירה על ההנחיות ועל מרחק
ק
קולב בצבע ורוד-אננס
באותו הנושא:
יהיה מחר הפגנה בבלפור? כי יש סגר
אתם חושבים שהשמאלנים נשארו רזים בסגר בגלל כל הספורט וההליכה בהפגנות לבלפור כל יום ?
להפסיק את ההפגנות בסגר?
אם הפגנות זה משהו חוקי למה בהפגנות יש משטרה והרבה אנשים נעצרים?
יש עכשיו עוד הפגנות של אתיופים?
מה דעתכם על האנשים שעושים הפגנות בסגר? אמרו שגם היום יהיו הפגנות ליד הבית של ביבי
שמעתם על החלטה הזויה שמותר לצאת להפגנה בזמן שיש הסגר בבתים ויציאה רק לדברים חיוניים ביותר?
אתם חושבים שההפגנות שעושים בזמן הסגר זה נכון או שצריך לאסור את זה?
אתם מסכימים שההפגנות הם הגורם המרכזי לסגר ולהפצת הקוונה?
זה חוקי ההפגנה הזאת שהאתיופים חוסמים כבישים?
אני עכשיו נוסעת ברכבת לאשדוד מפחדת שלא הצליח לחזור הביתה בגלל הפגנות הרכבת תעבוד נכון?