19 תשובות
כן
לעשות ספורט
לעשות ספורט
כן לארוחת בוקר עם אחותי ליד הבית
חמודה שלי התינוקת הזאת היינו בחורשה
חמודה שלי התינוקת הזאת היינו בחורשה
כן
כן, אבל רק לחברות שגרות לידי ובגלל שההורים גרושים גם עברתי בין הבתים.
לסיבוב עם הכלבה פעמיים-שלוש ביום. לקניות.
תודה על הפרח כמה רומנטי (:
^^
אם בזמן שהיית מאומת יצאת להליכות אתה חתיכת אידיוט נקרסיסט שאכפת לו רק מעצמו.
ואני בכלל חושב שלא אמור להיות סגר ושכולם כולל מאומתים צריכים ללכת חופשי כן? נספוג קצת מתים ונעבור את החרטא הזה.
אבל כל עוד יש חוק שבא להגן על אנשים מסוימים ואתה זורק עליו זין אתה ביזיון.
אם בזמן שהיית מאומת יצאת להליכות אתה חתיכת אידיוט נקרסיסט שאכפת לו רק מעצמו.
ואני בכלל חושב שלא אמור להיות סגר ושכולם כולל מאומתים צריכים ללכת חופשי כן? נספוג קצת מתים ונעבור את החרטא הזה.
אבל כל עוד יש חוק שבא להגן על אנשים מסוימים ואתה זורק עליו זין אתה ביזיון.
לא מגיע לך פרח, מגיעה לך סטירה. וגם קנס. סיכנת ביודעים אנשים אחרים.
כן
אוקיי.
אני יצאתי רק כשלא היה אף אחד ברחוב, וגם כשיצאתי שמתי מסיכה על הפה והאף ככה שזה מצמצם את הסיכוי להידבק ממני במקרה שמשהו שהה בחברתי לאורך זמן ל2.5%, אז אני לא חושב שעשיתי משהו לא בסדר, לדעתי יותר גרוע להגיב ככה, אבל שיהיה.
שיהיה המשך ערב נעים(:
אני יצאתי רק כשלא היה אף אחד ברחוב, וגם כשיצאתי שמתי מסיכה על הפה והאף ככה שזה מצמצם את הסיכוי להידבק ממני במקרה שמשהו שהה בחברתי לאורך זמן ל2.5%, אז אני לא חושב שעשיתי משהו לא בסדר, לדעתי יותר גרוע להגיב ככה, אבל שיהיה.
שיהיה המשך ערב נעים(:
ואם בכל זאת היית פוגש מישהו? אם היית נשאר בבית, הסיכוי היה אפס אחוז.
על זה אני מסכים איתך, נהגתי בצורה לא יפה.
סליחה עולם.
סליחה עולם.
שואל השאלה:
בטעות נתתי לו פרח אוי
בטעות נתתי לו פרח אוי
כן
כן
וואלה הייתי חולה מאומת והייתי עושה הליכות בלילה מדיי פעם
באותו הנושא: