10 תשובות
המיעוט שלא אוהב.
סתם הכללה
אני אוהבת גבר שיעריך אותי ולא יזלזל בי
שואל השאלה:
^^ ביכ, אז לדעתך זה עדיין נכון להגיד שרוב הבנות נמשכות לבנים רעים? זה לא רק סוג מסוים של בנות שאוהבות את זה?
^^ ביכ, אז לדעתך זה עדיין נכון להגיד שרוב הבנות נמשכות לבנים רעים? זה לא רק סוג מסוים של בנות שאוהבות את זה?
אנונימי
אני אוהבת גברים עם לב טוב שרוצים לעשות טוב.
שיודעים גם להיות רעים לפעמים :)
אבל בעיקר שיהיו טובים
שיודעים גם להיות רעים לפעמים :)
אבל בעיקר שיהיו טובים
אני נמשכת לאנשים כמוך.
אבל אני חושבת שההגדרה הכללית של המושג באד גאייז מעולם לא הוסברה כמו שצריך.
אנחנו לא אוהבות בנים מניאקים שמתנהגים אלינו כמו אל זבל.
אנחנו אוהבות בנים קשוחים, מסתוריים, שיש להם מן חספוס באישיות, כאלה שיאתגרו אותנו שכלית...
אבל אני חושבת שההגדרה הכללית של המושג באד גאייז מעולם לא הוסברה כמו שצריך.
אנחנו לא אוהבות בנים מניאקים שמתנהגים אלינו כמו אל זבל.
אנחנו אוהבות בנים קשוחים, מסתוריים, שיש להם מן חספוס באישיות, כאלה שיאתגרו אותנו שכלית...
שואל השאלה:
^מה זה בעצם רעים מבחינתך? אחד שיעשה מה לפעמים? שיקלל? שיזלזל? אף פעם לא הבנתי את ההגדרה הזאת.
^מה זה בעצם רעים מבחינתך? אחד שיעשה מה לפעמים? שיקלל? שיזלזל? אף פעם לא הבנתי את ההגדרה הזאת.
אנונימי
אני לא יודעת להגיד לך ספציפית כמה בנות אוהבות באד גאייז וכמה אוהבות ערכים, אני מדברת עכשיו ממה שאני יודעת. כל הבנות שאני מכירה יעדיפו בנים שיכבדו אותם מאשר בנים שלא.
אני מניחה שבנות שמעדיפות באד גאייז יבינו שבאיזשהו יום זה די מטומטם לאהוב מישהו שיתנהג אליך לא בכבוד.
אני מניחה שבנות שמעדיפות באד גאייז יבינו שבאיזשהו יום זה די מטומטם לאהוב מישהו שיתנהג אליך לא בכבוד.
שואל השאלה:
^^ אז הייתה פה אי הבנה. כשאמרתי "מיעוט שלא אוהב", התכוונתי למיעוט שלא אוהב בחורים טובים.
אם התכוונת לזה לזה שרוב הבחורות *לא* אוהבות באד גאייז, אז זה יותר מסתדר לי עכשיו.
^^ אז הייתה פה אי הבנה. כשאמרתי "מיעוט שלא אוהב", התכוונתי למיעוט שלא אוהב בחורים טובים.
אם התכוונת לזה לזה שרוב הבחורות *לא* אוהבות באד גאייז, אז זה יותר מסתדר לי עכשיו.
אנונימי
אני אוהבת בחורים טובים.
מבית טוב.
מכבדים, לא פוגעים, מתלבשים טוב
זה דברים שאני אישית אוהבת וזה מושלם לדעתי
אבל מה יש בנות שמעניין אותם רק ערסים ואחרי שהערסים בוגדים בהן הן מתחילות לבכות.. כאילו אחותי מה ציפית? אם הוא לא מכבד אותך, מחפיץ אותך
קיצר בחורים טובים זה טוב
מבית טוב.
מכבדים, לא פוגעים, מתלבשים טוב
זה דברים שאני אישית אוהבת וזה מושלם לדעתי
אבל מה יש בנות שמעניין אותם רק ערסים ואחרי שהערסים בוגדים בהן הן מתחילות לבכות.. כאילו אחותי מה ציפית? אם הוא לא מכבד אותך, מחפיץ אותך
קיצר בחורים טובים זה טוב
אנונימית
באותו הנושא: