10 תשובות
שואל השאלה:
אני בינתיים רק כתבתי פרק אחד אבל אני ממש רוצה ביקורות בונות כי זאת פעם הראשונה שאני כותבת בסיגנון כתיבה הזה ואני רוצה לדעת אם לדעתכם הוא טוב לי...
אני בינתיים רק כתבתי פרק אחד אבל אני ממש רוצה ביקורות בונות כי זאת פעם הראשונה שאני כותבת בסיגנון כתיבה הזה ואני רוצה לדעת אם לדעתכם הוא טוב לי...
לבינתיים אני רואה שזה רק תקציר אז קשה לבקר את זה, זה נראה רעיון נחמד גם אם גנוב ממלחמת הכוכבים... תתחילי לכתוב את הפרקים ונראה
שואל השאלה:
כבר העלתי את הפרק הראשון ולא גנוב ממלחמת הכוכבים חוץ מזה שזה בחלל.
כבר העלתי את הפרק הראשון ולא גנוב ממלחמת הכוכבים חוץ מזה שזה בחלל.
אה לא שמתי לב. טוב את כותבת יפה אבל הכל קורה מהר מדי, רק הכרנו אותם וכבר הם בורחים... מרגיש לי קצת מוגזם
שואל השאלה:
צודק, בדרך כלל לוקח לי שנה לשכתב ולהאריך את הכול ועשיתי את זה קצת מהר, אני חושבת שעם הזמן אני אוסיף דברים ואשפר את זה(:
צודק, בדרך כלל לוקח לי שנה לשכתב ולהאריך את הכול ועשיתי את זה קצת מהר, אני חושבת שעם הזמן אני אוסיף דברים ואשפר את זה(:
בהצלחה!..
שואל השאלה:
תודה(:
תודה(:
וואו אהבתי.... חמוד ממש
אהובתי
*אהבתי