2 תשובות
אם זה עבודת נוער בקטנה כזה גלידה או משהו, אז נראה לי שזה בסדר גם לשלוח הודעה מסודרת ומנומסת
אם זה עבודה רצינית ברור שבעבודה
שואל השאלה:
זה סדנית בסופר עבדתי שם שלוש חודשים בערך.
אנונימית