8 תשובות
מה? אנחנו לא למדנו פיזיקה ב-ח'
מה החומר שלכם?
מה החומר שלכם?
לא סגורה עם אני עדיין זוכרת כמו שצריך אבל אתה יכול לנסות.. מה השאלה?
אלברט איינשטיין היה ממש טוב בזה
ממתי לומדים פיזיקה בח' ?
לא יודעת ממתי, אני אישית למדתי מכיתה ז'
לומדים.^^
פשוט שנה שעברה היה לנו את הנושא הזה אבל עדיין קראו לזה מדעים
פשוט שנה שעברה היה לנו את הנושא הזה אבל עדיין קראו לזה מדעים
^^פיזיקה או מדעים?
גם וגם למדנו
באותו הנושא: