3 תשובות
אני גם לא אוהבת לשאול בקבוצה,מבינה אותך. או שתשאלי את אחד המורים או חברה או את המורה..
שואל השאלה:
לא יודעת מביך כזה אף אחד לא שולח,בכול מקרה איך לנסח את זה,להגיד כזה שלא הבנתי כול כך איך צריך לפתור,ואז אפשר עזרה או בלי אפשר עזרה