3 תשובות
אני חושבת שכן ושזה דווקא יהיה ממש יפה
אני חושבת שכן, אבל רק מה שמרגיש לך.
יש לי חברה שממש לא מזמן תרמה ויש לה בין גלי לחלק ויש לה עכשיו בערך באיזור של הכתפיים וזה ממש יפה לה. ותזכרי ששיער גודל
ברור שכדאי לך זה זכות ומצווה ! חוץ מזה השיער יארך לך אם פחות תתחברי