10 תשובות
לאכול בריא בלי שטויות לי ספציפית ממש עזר לא לאכול אחרי 6 (לא יודעת עד כמה זה תקין ) והכי חשוב ספורט (אני אישית הייתי עושה הרבה הליכות )
תתחילי מהתייעצות עם תזונאית כי אני לא חושבת שזה בריא לעשות את זה בלי ליווי
לא אפשרי אלא אם את איזה בולדוזר ושוקלת באמת המון ואז תוכלי לרדת כמות כזאת של שומן עם תפריט מאוזן ואימונים טובים
תאכלי מה שאת רוצה! אבל במידות אם את יודעת מה זה גרעון קלורי את תרדי בקלי קלות
תזונה נכונה מומלץ מתזונאית כי אשת מקצוע ויודעת קצת יותר טוב על לבנות תפריט מרוב המשתמשים באתר
פעילות גופנית תעזור לתהליך להיות יותר מהיר אבל חלק של התזונה הוא החלק היותר חשוב
ולהיות בגרעין קלורי שלילי (לאכול פחות ממה שהגוף צריך לדוגמא אם הגוף צריך 1800 קלוריות אז לאכול 1600 קלוריות)
אני לא מזעזעת היא שאלה איך אז עניתי ומותר לי להגיד את דעתי לא טוב לך מאמי אל תקראי לא חייבתי אותה לעשות את זה
הוא כן מטורף את ממש חיה בסרט עם את חושבת שלא וזה דוחה
קודם כל אני בת 16 ואני אומרת לה את זה כי ניסיתי כל הדיאטות ורק זה עזר ולא קרה כלום ועכשיו אני אוכלת רגיל וזה נשמר והדיאטה שלך ממש לא תעזור היא רוצה להוריד מהר ו4 קילו בחודש זה כלום זה מה שאני מורידה בשבוע
החזקתי כבר שלוש חודשים אז
וכן ירדתי בשומן יורדים בדיוק כמו בדיאטה שלך רק יותר מהר
pentagram מחזק אותך בכל מה שאמרת!