5 תשובות
יש כאלה שהמחזור מאחר להם אפילו בחצי שנה וזה ממש בסדר אין מה להיבהל
אבל אל תדאגי להעלם הוא לא יעלם(;
את לא צריכה להבהל המחזור שלך יכול לאחר גם בחודשיים ואם נגיד יש לך בעיות אח המשקל או משהו הוא יכול גם לא להגיע במשך שנים. אל תלחצי זה נורמלי לחלוטין זה קורה אם הזמן ממשיך לעבור ואת עדיין לא מקבל כדאי שתבדקי אצל רופא מוסמך לאנשים פה בסטיפס אין מספיק ידע וביטחון לענות לך על זה.
אל תבהלי הכל בסדר גם לי זה קורה שזה מאחר לי אפילו יותר משבועיים וקיבלתי לפני מעל לשנתיים . אין לך מה להילחץ הרבה פעמים המחזור לא מסודר גם אחרי שנתיים
טבעי ,הכל בסדר
באותו הנושא: