9 תשובות
זה בסדר זה רק בקבוק מים אבל אני בטוח שאם היית מבקש מהמוכר או מוכרת הם היו נותנים לך כוס מים או משהו
הכל טוב אז גנבת בקבוק מים מי ישמע עכשיו זה מאסר עולם
שואל השאלה:
גניבה זו גניבה
אדם עובד בשביל דברים כאלה
גניבה זו גניבה
אדם עובד בשביל דברים כאלה
אנונימי
מה לעשות היית צמא היית חייב לא היית צריך לגנוב היית צריך לבקש כוס מים אבל אל תיקח את זה ללב רק אל תעשה את זה שוב
אם אתה מרגיש רע לגבי זה תלך לשם ותשלם על זה
שואל השאלה:
רעיון טוב אבל הבושה לבוא לשם בתור גנב...
רעיון טוב אבל הבושה לבוא לשם בתור גנב...
אנונימי
אז תבדוק כמה מים עולה ותקנה משם סתם איזה מסטיק או משהו ותגיד למוכר לשמור את העודף בקופה
שואל השאלה:
יש לי רעיון
אעשה כאילו אני ממש ממהר ו"בטעות" אשאיר
עודך
יש לי רעיון
אעשה כאילו אני ממש ממהר ו"בטעות" אשאיר
עודך
אנונימי
תקשיב אם אתה מרגיש ממש רע תלך לחנות ותשלם כמה שזה עלה וזהו
באותו הנושא: