8 תשובות
לא להתאהב, אולי רק לאהוב את התשובות ואת הדיבור.
אולי התרשמת מהן ממש, זה לא נקרא התאהבות.
התאהבות זה משהו די ארוך טווח, אני לא חושבת שמה שתיארת זה אפילו מתקרב, או אפילו לא קראש..במיוחד שזה רק מתשובות.
התאהבות זה משהו די ארוך טווח, אני לא חושבת שמה שתיארת זה אפילו מתקרב, או אפילו לא קראש..במיוחד שזה רק מתשובות.
אממ יש מצב
לא חושבת שזה נקרא להתאהב...
לא נראה לי התאהבת, כנראה התחברת לדעות שלו
לא חח
לא יודעת אם להתאהב זו המילה הנכונה
אני מת נשבע
באותו הנושא: