63 תשובות
כי הוא ראש ממשלה...
הא הוא ראש הממשלה.
מן הסתם שיהיה אכפת
הוא ראש ממשלה ולא אכפת לו מהאזרחים ומהמדינה אלא רק מעצמו
שואל השאלה:
אבל זה לא באמת שזה משפיע על החיים שלכם
כי ראש ממשלה הוא דמות מלכתית וצריך קודם כל לשרת את המדינה, הוא לא יכול לדאוג לעצמו קודם ורק אחר כך למדינה, בנוסף אם ראש הממשלה מושחת זה לא טוב.
בנוסף, הוא בעצמו טוען שראש ממשלה שיש לו כתב אישום לא יכול לכהן וחייב להתפטר-עד שזה הגיע עליו.
וזה מאוד משפיע על החיים שלנו, אם ראש הממשלה יהיה בדיון בבית המשפט בזמן שמתחילה התחממות בגזרת עזה או במקום אחר-זה מעכב אותו והוא לא מסוגל לטפל בבעיה החשובה יותר לביטחון המדינה.
זה הדבר האחרון שמטריד אותי בקשר אליו.
הגרוע מכל זה הזלזול שלו בחצי מדינה, וזה שהוא משקר
מה זה איך זה משפיע עלינו? הוא גנב מאיתנו.
הוא השתמש בכסף שאנחנו שילמנו למדינה, כספי המיסים, לטובתו האישית.
אם זה לא משפיע על החיים שלנו אז גם לא ישפיע על החיים שלך אם מרצ יבחרו
אנונימית
קצת מפריע. הוא צריך לתת לאנשים אחרים לכהן כי הוא צריך להתמקד בחיים הפרטיים שלו.
הוא עושה את העבודה שלו טוב זה מה שחשוב לא החיים האישיים שלו.
בטח שזה משפיע על החיים את שומעת את עצמך?
הוא ראש הממשלה במדינה שאנחנו חיים בה הוא אחראי לטיפול בבעיות החשובות כמו הביטחון של המדינה שלנו זה לא יכול להיות שהוא משתמש בכסף שהמדינה נותנת לו *בשביל לטפל בבעיות* לעצמו.
אם הוא היה אזרח רגיל; פשוט מודה שזה לא היה מעניין,
אבל כאשר בן אדם שאמור כביכול להנהיג מדינה שלמה, זו אחריות רבה ותפקיד כזה לא אמור בעיני לשאת אשמה ב-3 תיקים.
זה לא דבר נורמטיבי ואני לא חושבת שפשוט צריך להתעלם מדבר כזה.
הוא חושב שיש לו זכויות גבוהות ממה שבאמת מגיע לו בזמן שההורים שלנו קורעים את התחת בשביל כל שקל.
בוא נחשוב, הוא גונב את הכסף שהאזרחים משלמים. בעיקר מיסים.. הוא חי את החיים, כיף לו! ואנחנו האזרחים צריכים לחיות בלי שהממשלה דואגת.
הוא ראש ממשלה, הוא נציג הציבור שהמידה שלנו בוחרת לנהל את הממשלה ל4 שנים
לא נראה לי הגיוני שאדם עם תפקיד כזה חשוב יואשם בשלושה תיקים ועוד ימשיך להכחיש ולעכב את הדברים במקום לעשות משפט ולהוכיח שהוא חף מפשע.
אני חושב שביבי הוא אדם חכם מאוד והוא יכול לעשות טוב מאוד למדינה, אבל זה מרגיש שהוא שם את עצמו לפני ישראל ואזרחיה והדחייה של המשפטים ודרך ההתנהלות שלו עם שלושת התיקים מוכיחה את זה בשבילי
כי ראש ממשלה לא צריך לעבור על החוקים
כי שחיתות זה רע והוא ניצל את המעמד שלו לפי כתבי האישום
זה שהוא מואשם לא אומר שהוא אשם
אנונימית
כי סתם מפלילים אותו
כי הוא גנב כסף מהמדינה והשתמש בו לטובתו. ועשה דברים כנגד החוק, כשהוא ראש ממשלה ומנהיג. אז בטח שיהיה אכפת. ניקח דוגמה פשוטה יותר בשבילך, האם היה לך אכפת שהמחנכת שלך בבית ספר הייתה מואשמת בגניבה? כנראה שכן, היית חושב שהיא גנבת ונזהר יותר על הדברים שלך, ואכפת לך כי היא יכולה לפגוע בך והיא אחראית עליך כתלמיד אותו דבר ביבי אחראי עלינו כאזרחי המדינה ובמקום לעשות מה שהוא צריך (והוא עשה דברים טובים גם) הוא עושה הכל כדי להתחמק ממשפט (אם הוא לא היה אשם הוא היה מתאמץ פחות להתחמק והולך כמו גבר למשפט ויוצא חף מפשע) ומשתמש בכוח שלו לדברים אישיים
לכל המגיבים פה האנטי ביבי-הוא מואשם זה לא אומר שהוא עשה את זה לאט לאט מגלים את מערכת המשפט בישראל ויגלו שאלה תיקים תפורים,ברגע שיש רק שופטים שמאלנים בבגצ אין מה לצפות שיפעלו לפי החוק מיום ליום רואים את זה יותר ויותר
ברור שזה משפיע על החיים שלנו
למשל בסגר הקודם
לא הייתה שום סבה נראית לעין לעשות אותו
(חוץ מדחיית המשפט של ביבי)
והסגר גרם למלא אנשים להפסיד מלא כסף ולהגיע למצב של רעב
זה לא משפיע עלינו?
לא אכפת לי
ולפי מה שהבנתי תפרו לו את התיקים והוא זכאי בכלל
רק ביבי
אנונימית
מתי ביבי גנב כסף מהמדינה?
לא גנץ גנב כסף מהמדינה בפרשת המימד החמישי?

ועדיין השמאל הצביעו לו
אנונימי
אם אני קורעת את התחת
למה שהראש ממשלה המטומטם שלי יקח מהכסף של המיסים שאני משלמת למדינה?
יש מטרה למיסים האלה
זה בשביל לפתח את המדינה
לא לפתח את ראש הממשלה
אולי אז כבר היו מקימים עוד בית חולים
אנונימית
כל ראש ממשלה בהיסטוריה של מדינת ישראל השתמש במיסים של האזרח,
איך את חושבת שזה עובד? האבטחה עולה כסף, נסיעות, רכבים ממוגנים ועוד,
זה עולה כסף, ויעלה כסף גם לראשי ממשלה אחרים.

סתם ככה לקח מיסים בשביל לקנות לעצמו שטויות הוא לא לקח
אנונימי
הוא ראש הממשלה ברור שזה ישפיע לי על החיים....
בטח שזה ישפיע על החיים שלי הבנאדם האושם ב3 תיקים אי אפשר לתת לו לנהל מדינה ככה
תפרו את התיקים אין לכם הוכחות שהוא מושחט הדעה שלכם מבוססת על כלום
הוא לא עשה כלום
כן אבל תסכים\תסכימי איתי שראש ממשלה לא אמור להיות מואשם ב3 תיקים.
כל עוד בית המשפט לא הוכיח, הוא חף מפשע.
אנונימי
אמור זה שם של דג,
כל עוד ישראל קיימת ונאבקת בנגיף ותוך כדי עושה הסכמי שלום היסטורים שיהיו לו גם 10 תיקים.

3 תיקים מסכנים, שאחד מהם זה כתבה בוואלה אחד מהם מתנות שקיבל מאיזה אדם עשיר ועוד תיק על משהו עם בזק.

שגם הם לא מוכחים עדיין והוא לא מוגדר כאשם,
אני לא מצביע ליכוד אבל ההסטה של השמאל קיצונית ומזכירה לי את ההסטה שבאה מהימין בתחילת שנות ה90
אנונימי
אני אתן לנאשם עצמו להסביר מה הבעיה עם זה:
"מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל, קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי - לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי, (משום ש) הוא נמצא במצוקה המיוחדת הזו - הכול כך עמוקה"
~ בנימין נתניהו, 2008
הוא ראש הממשלה במדינה שאני חיה בה
זה די משפיע עליי
הוא אמר את זה בשביל להפיל את המתחרה שלו ולקדם את עצמו^

כמו שהשמאל עושים עכשיו בשביל להפיל את ביבי ולקדם את עצמם.

זה נקרא פוליטיקה,
אין דבר כזה פוליטיקאי לא שקרן.

גם 90 אחוז מהשמאל בארץ הצביעו לגנץ שאמר שבחיים לא ישב בממשלה עם אדם שיש לו תיקים, עכשיו הפך להיות יד ימין שלו.

אין דבר כזה פוליטיקאי לא שקרן, הם אומרים מה שצריך בשביל לסחוט קולות, ואז כשהם מצליחים להזדחל למושב טוב הם יעשו את זה.
אנונימי
אם קצב היה רוצה להיות הנשיא עכשיו מה היית אומר?
קצב לא חשף את הפין שלו במרפסת ביתו אל מול עיניהם של נערות צעירות?

איך אתה משווה בין אנס לסיטואציה הנוכחית לול
כל אלה שאומרים שסתם תפרו לו את התיקים. האם בן אדם חף מפשע היה ממנה כמה עשרות עורכי דין כדי להוכיח שהוא חף מפשע? האם בן אדם ח מפשע היה מתחיל סגר בדיוק כשמתחיל המשפט שלו? האם בן אדם חף מפשע היה מפטר כל מי שאמר שהוא אשם? האם בן אדם חף מפשע היה סוגר את בתי המשפט שבוע לפני תחילת המשפט שלו? האם בן אדם חף מפשע היה מאיים על כל מערכת המשפט ברגע שהתחילו כל הסיפורים נגדו וממנה ומפטר שופטים וזה? האם בן אדם חף מפשע היה מעיף מהמפלגה כל מי שלא אומר בכל משפט שלו שביבי זכאי, ומקדם את אלה שמלקקים לו? האם בן אדם חף מפשע לא היה יכול פשוט להתייצב בביטחון בבית המשפט כמו שצריך בלי נאומים וצלמים וחברים ושרים והפגנות, ולהציג את ההוכחות הפשוטות שהוא חף מפשע וזהו? ועוד כזה שיש עבר עברייני במשפחה, עם בן שצורך זנ*ות ואישה שהורשעה רשמית הגניבה וכאלה וחשודה בעוד דברים וניצול כספי ציבור... אין מה לעשות ההתנהלות שלו זה התנהלות קלאסית של פושע נמלט.
כשאתה ראש ממשלה ואתה מואשם בתיקים כאלה גדולים אתה תרצה עורך דין זוטר?

אתה מצחיק

כל עוד לא אומרים שבן אדם אשם הוא לא אשם,
אני לא שרלוקס הולמס זה לא נושא ההתעסקות שלי.

ואני בכלל הצבעתי לפייגלין כי רציתי לגליזציה החלום שלי זה קופי שופס כמו באמסטרדם בישראל ולפי המצב הנוכחי החלום שלי רחוק מלהתגשם..
מסכימה! מה הבעיה שראש הממשלה גנב מיליונים מהמדינה, לקח שוחד, נתן שוחד וכל פעולה שהוא עושה בערך עם המדינה שהוא שולט בה שאני במקרה נולדתי בה וחיה בה נובעת מתוך אינטרסים ולא מתוך כוונה לפעול לטובת המדינה:))
לשון הרע לא מדבר אלי
רמכקהנו


מה שאמרת ממש לא נכון, כל מה שאמרת, גם בנפרד וגם אם מסתכלים על זה ביחד לא אומר שהוא לא חף מפשע, *אם* תפרו לו תיקים והוא יודע שהוא זכאי זה ברור שהוא ישקיע הרבה כדי להוכיח את חפותו, החקירות שלו יהיו קשות מאוד ותמיד צריך להשקיע בעורכי דין, בטח שבמקרה הזה.
לגבי המשפחה שלו זה פשוט לא שייך, אולי הם לא אנשים טובים אבל זה לא מוכיח שהוא אשם.


לגבי השאלה, זה מפריע מכמה סיבות. זה כסף שלנו, אם הפרשה עם שאול אלוביץ נכונה היינו יכולים לשלם הרבה פחות על חבילות טלפון וגלישה, אם ההאשמות בנוגע לגז נכונות היינו משלמים הרבה פחות על מיזוג, אם ההאשמות על הצוללות נכונות אז *המון* כסף שהיה אמור להיות של המדינה התבזבז, זה מיתרגם בטווח הקצר והארוך בתקציבים נמוכים יותר ובטווח הארוך גם במיסוי גבוה יותר.

חוץ מזה, זה ברור שלאדם שמתעסק במשפט כל כך גדול סדר העדיפויות יהיה שונה ממה שהוא צריך להיות, צריך שמנהיג יהיה מרוכז במאה אחוז בפעילות הציבורית ובהנהגת המדינה, אם הוא באמת אשם אז קל וחומר שהוא יתעסק במשפט ובהיחלצות שלו הרבה יותר מבטובת האזרחים.

אני לא אומר שהוא אשם ואני לא אומר שהוא חף מפשע, את זה בית המשפט יקבע, אחרי חקירות ממושכות והצגת ראיות.
מזה הפאקינג שאלה המטומטמת הזאת. למה שבן אדם שעשה פשעים בחיים שלו ינהל מדינה שלמנ? באיזה עולם זה ניראה לך הגיוני? המדינה שלנו מטומטמת וביגלל זה הוא כול כך הרבה שנים ראש הממשלה ומישהו *אחר* צריך להלחיף אותו ומהר. (לא אמרתי גנץ אל תצאו עליי)
כי הוא דואג רק לעצמו , איך לבן אדם יש בשנה כסף לשלוש בחירות בשנה וגם התכוון לעשות רבעיות .
אבל אין כסף לאזרחים בגלל הקורונה ?מה הוא הביא בסדר הביא מענק פעם אחד , באמרקיה הביאו 1200 דולר לכל אזרח
אבל הוא גם לקח 10 אחוז מכולם כסף מהבורסה שבאותה תקופה אנשים התפטרו מעבודתם וישר לקחו להם 10 אחוז מהכסף שקיבלו בפצויים
אנונימית
באיזה עולם לדעתך זה לגיטימי שאדם שעומד בראש המדינה, זה שאמור להוות דוגמה אישית לכל האזרחים, יהיה מואשם בשלושה פרשות שונות? נעזוב לרגע את הבעיה המוסרית בזה, זה ממש לא בריא שבראש מדינה יעמוד בן אדם שבמקביל לתפקיד שלו יתעסק במשפט. אתה אולי לא מרגיש את ההשפעה על זה בחיים שלך, אבל יש לזה השפעה. למשל, ביבי מת להוציא את המדינה לעוד מערכת בחירות כדי להשיג קואליציה לטעמו שתעביר את החוקים הדרושים בשבילו כדי להימלט מהמשפחה. עוד מערכת בחירות זה אומר לפחות עוד חצי שנה בלי תקציב, בלי מינויים של בכירים כמו מפכ"ל קבוע למשטרה וכמובן גירעון שימשיך לתפוח, שכמובן אנחנו נשלם אותו בסופו של דבר
מה זה מפריע לך שיש רוצחים גנבים ואנסים בעולם
god wears 23

אם הוא לא אשם אפשר להתווכח על השאלה האם זה מוסרי שאדם שנחקר יהיה ראש ממשלה, אי אפשר להמשיך עם ההנחה הזאת, הוא חף מפשע כל עוד לא *הוכח* אחרת. אי אפשר סתם להגיד שהוא אשם ואז זה לא מוסרי.
כי הוא ראש ממשלה?
אממ ראש להפעיל
אנונימית
איזה ספאם אני מתה
הבן אדם שמנהל את המדינה שלנו לא יכול לעבור על החוקים שלה זה פשוט מבחיל
aviadd

אשם או לא אשם זו שאלה לבית המשפט, אני לרגע לא קבעתי מה פסק הדין של ביבי. כרגע, במצב שיש כתבי אישום נגד ראש ממשלה, ברור שזה יכול לגרום לשיקולים אישיים להיכנס לקבלת ההחלטות. ראש ממשלה, על מנת שימלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר, צריך להיות נקי לחלוטין משיקולים אישיים. כרגע ביבי מתנהל כאחד שמונע משיקולים אישיים ומחפש להתחמק ממשפט, וזו בדיוק הסיבה למה אדם שיש נגדו כתבי אישום לא צריך להיות ראש ממשלה
בואי נראה אם תנסי ללכת לעבוד בתור מורה או בתור כמעט כל משרה אחרת ותגידי שאת נאשמת בשלושה כתבי אישום נראה אם יקבלו אותך לאנשהו
כי יש חשש מאוד מציאותי שכשתעמוד בפניו בחירה בין לעשות משהו שיועיל לטובת המדינה או לעשות משהו שיועיל לעצמו הוא ינטה לכיוון מה שיועיל לעצמו, או אפילו יקדם חוק שכל כולו נועד לקדם את האינטרסים שלו, ואני לא מספיק סומך על הבן אדם שידאג לאזרחים יותר מלמעמד שלו ולחופש שלו, לא קשור לזה שהוא ביבי, פשוט מעמד וחופש הם בין הדברים הכי חשובים שיש
god wears

אני מסכים (וכתבתי את זה בתגובה שלפני), חשבתי שאמרת אחרת.
ביבי בעצמו אמר במשפט של אולמרט שאסור שראש ממשלה מכהן יואשם בתיקים
אנונימית
זה כמו שעכשיו יהיה מקרה של אונס אישה או רצח של אישה ויעשו הפגנות ויעשו מזה רעש גם אז תבואי ותגידי להם מה זה מפריע לכם? הרי ם לא מכירים אישית את האישה הזאת אז מה אכפת להם?
זה טיפשי מה שאמרת
"יא שמאליים" תלמד לכתוב קודם ואז תגיד לנו מה מפריע לנו.
ביבי הוא ראש ממשלה והוא אמור להוות לאזרחים דוגמה, אם ראש הממשלה מתנהג בשחיתות,ברמאות הוא מראה לאזרחים שזה לא בעיה להתנהג ככה
ובתכלס זה מה שקורה חצי מהמדינה הזאת מושחתת.
אנונימית
icecream מה שאתה עושה בשאלה הזו זו דמגוגיה שקופה, ראיתי לא מעט תגובות שלך באתר בשאלות זהות שאתה יוצא על ביבי ומתנגד לו.


אישית לא מפריע לי שיש לו 3 תיקים כי לא אכפת לי מפוליטיקה אבל בכל זאת מצחיק לראות את כל השיטות שמשתמשים עושים פה
אנונימי
שואל השאלה:
^לא באמת אכפת לי יותר מדי מביבי אין לי כל כך דעה עליו, אני פשוט מסוקרן מה הדעות של אחרים
איזה מפלגה שמאלנית מצדיקה רצח של יהודים?^
אנונימית
^^למה זה שראש ממשלה לא יכול לכהן תחת כתבי אישום זו טענה פוליטית?
עזוב אותך מהאשליה שהשמאל תומך ברצח כלשהו, אפשר להיות ימני קיצוני ולהגיד את זה, איך בדיוק הגעת לשמאל?
כי כוא מטומטם
כי הוא מטומטם