תשובה אחת
שואל השאלה:
בבקשה עזרה, זה סיפור ראשון.. נמאס לי מאנשים!! מרגישה מנוצלת, קניתי לחברה שלי בגדים והיא אמרה שתחזיר לי.. שילמתי עלייה 600 כמעט והיא עדיין לא החזירה לי כסף.. החזירה לי 100 רק מלפני שלושה שבועות.. ועכשיו היא אמרה לי אל תדאגי בחודש עשירי אני מקבלת מזכורת ואני אחזיר לך.. אני לא מאמינה לה. אם היא היה לה רצון להחזיר היא הייתה מחזירה לי ממזמן, אבל במקום להחזיר לי את מה שהיא חייבת לי היא מזמינה דברים מהאינטרנט.. ולי כבר נמאס! לפני כמה ימים גיהצתי עלייה 15 מהאשראי... משהו לצמיגים של האוטו, אבל אני לא רוצה לריב איתה.. קיצר אני לא יודעת מה לעשות, היא בקושי גם עונה לי להודעה.. היא הייתה מחוברת והיא אמרה לי מה דנה רק עכשיו קמתי.. ואני לא מוכנה להיות פרייארית של אף אחד !!
סיפור שני וממנו אני הכי מבואסת. הכרתי משהו מלפני חודש הוא היה ברמן במסעדה, הייתי דלוקה עליו ניגשתי למארחת שתביא לי את המספר שלו.. היא הביאה לי, דיברנו יומיים החלטנו להיפגש והוא החליט שזה לא מתאים ושהוא לא רוצה עוד הזדמנות אבל אני רוצה שכן יתן לעיניין עוד הזדמנות.. אי אפשר להבין בפעם הראשונה כי לא באמת עשיתי רושם אמיתי, נמאס לי, אנשים מתרחקים ממני ולא רוצים איתי קשר.. אני הכי רוצה שהוא יחזור איתי לקשר אני ממש מבואסת מכל השתי הסיפורים, שלחתי עליו הרבה אנשים שידברו איתו ושישכנעו, לא עזר.. אמרתי אניא נסה מאוחר יותר שוב אבל אני לא רוצה להטריד שלחתי עליו מעל 30+ אנשים ואני מרגישה חרא.. אבל אני רוצה שיתן עוד הזדמנות, למה לשלול ושהבן אדם ירגיש שהוא לא רצוי?! אני יותר אשמח שתעזרו לי עם הקשר עם הבן..:( אני ממש בדיכאון וקשה לי.
בבקשה עזרה, זה סיפור ראשון.. נמאס לי מאנשים!! מרגישה מנוצלת, קניתי לחברה שלי בגדים והיא אמרה שתחזיר לי.. שילמתי עלייה 600 כמעט והיא עדיין לא החזירה לי כסף.. החזירה לי 100 רק מלפני שלושה שבועות.. ועכשיו היא אמרה לי אל תדאגי בחודש עשירי אני מקבלת מזכורת ואני אחזיר לך.. אני לא מאמינה לה. אם היא היה לה רצון להחזיר היא הייתה מחזירה לי ממזמן, אבל במקום להחזיר לי את מה שהיא חייבת לי היא מזמינה דברים מהאינטרנט.. ולי כבר נמאס! לפני כמה ימים גיהצתי עלייה 15 מהאשראי... משהו לצמיגים של האוטו, אבל אני לא רוצה לריב איתה.. קיצר אני לא יודעת מה לעשות, היא בקושי גם עונה לי להודעה.. היא הייתה מחוברת והיא אמרה לי מה דנה רק עכשיו קמתי.. ואני לא מוכנה להיות פרייארית של אף אחד !!
סיפור שני וממנו אני הכי מבואסת. הכרתי משהו מלפני חודש הוא היה ברמן במסעדה, הייתי דלוקה עליו ניגשתי למארחת שתביא לי את המספר שלו.. היא הביאה לי, דיברנו יומיים החלטנו להיפגש והוא החליט שזה לא מתאים ושהוא לא רוצה עוד הזדמנות אבל אני רוצה שכן יתן לעיניין עוד הזדמנות.. אי אפשר להבין בפעם הראשונה כי לא באמת עשיתי רושם אמיתי, נמאס לי, אנשים מתרחקים ממני ולא רוצים איתי קשר.. אני הכי רוצה שהוא יחזור איתי לקשר אני ממש מבואסת מכל השתי הסיפורים, שלחתי עליו הרבה אנשים שידברו איתו ושישכנעו, לא עזר.. אמרתי אניא נסה מאוחר יותר שוב אבל אני לא רוצה להטריד שלחתי עליו מעל 30+ אנשים ואני מרגישה חרא.. אבל אני רוצה שיתן עוד הזדמנות, למה לשלול ושהבן אדם ירגיש שהוא לא רצוי?! אני יותר אשמח שתעזרו לי עם הקשר עם הבן..:( אני ממש בדיכאון וקשה לי.