8 תשובות
אני חושב שאם זה מה שהוא עושה הוא בנאדם מגעיל וזה שאת מנסה ואפילו הצלחת לרדת במשקל זה כבר טוב וכל הכבוד לך!
ואגב את לא שמנה את במשקל תקין
ואגב את לא שמנה את במשקל תקין
שואל השאלה:
המשקל שלי כן תקין אבל זה נראה שאני מלאה עדיין אבל תודה לכם ❤
המשקל שלי כן תקין אבל זה נראה שאני מלאה עדיין אבל תודה לכם ❤
אנונימית
קרה לי פעם
חזרתי מהצופים וחבורת ילדים בכיתה ו נראו צעקו לי שמנה
פגע בי נורא.
אבל לא נתתי לזה להשפיע עליי יותר מידי
יש אנשים רעים אבל אסור לתת להם להוריד לך
חזרתי מהצופים וחבורת ילדים בכיתה ו נראו צעקו לי שמנה
פגע בי נורא.
אבל לא נתתי לזה להשפיע עליי יותר מידי
יש אנשים רעים אבל אסור לתת להם להוריד לך
^^את יכולה לרדת עוד אם את רוצה רק תיזהרי לא להגיע לתת משקל כי זה לא בריא
שואל השאלה:
אני פשוט נגעלת מאנשים כאלה באמת אני מבינה ומקבלת ביקרות בונה ואני אפילו אוהבת שאומרים לי את האמת אבל מאנשים שאני לא מכירה? כל כך מאכזב ומבאס^^
אני פשוט נגעלת מאנשים כאלה באמת אני מבינה ומקבלת ביקרות בונה ואני אפילו אוהבת שאומרים לי את האמת אבל מאנשים שאני לא מכירה? כל כך מאכזב ומבאס^^
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני רוצה לרדת עוד ולחטב^
כן אני רוצה לרדת עוד ולחטב^
אנונימית
אויש לאנשים תמיד יש מה להגיד.
"אנורקסית" "מקל סנוקר" "את אוכלת בכלל?!"
אלה רק חלק מהתגובות שאני מקבלת על בסיס יומיומי . תתעלמי. לאנשים תמיד יש מה להגיד .
"אנורקסית" "מקל סנוקר" "את אוכלת בכלל?!"
אלה רק חלק מהתגובות שאני מקבלת על בסיס יומיומי . תתעלמי. לאנשים תמיד יש מה להגיד .
ואני גם יגיד לך שהבן אדם הזה שהעיר לך כל כך שונא את עצמו שהוא מוציא את זה על אנשים אחרים , גם כאלה שהוא אפילו לא מכיר . לכן הוא העיר לך כדאי להעלות לעצמו את הביטחון ,כן זה מעצבן שזה בא על חשבונך אבל אין מה לעשות זאת המציאות של היום רוב האנשים הם כאלה. משתמשים באחרים כדי להעלות לעצמם.