5 תשובות
שואל השאלה:
מייצאים בכמות קטנה כי מייבאים ממדינות אחרות ואז לא קונים
מייצאים בכמות קטנה כי מייבאים ממדינות אחרות ואז לא קונים
אנונימית
נכון, כי זה עדיף לנו.
גם למדינות אחרות עדיף לייבא מזון ממדינות זולות יותר.
יש מדינות (כמו שוויץ) שהחליטו שהן מעדיפות לא לפגוע בחקלאות הפרטית שלהן-ומתנהל אצלן וויכוח ארוך שנים, האם עדיף לייבא חמאה לדוגמא מגרמניה או לאסור על ייבוא חמאה כדי לשמור על החקלאים הקטנים.
ההבדל הוא, ששוויץ מסוגלת לייצק את הצרכים של עצמה (בתחום החמאה) וישראל לא .
גם למדינות אחרות עדיף לייבא מזון ממדינות זולות יותר.
יש מדינות (כמו שוויץ) שהחליטו שהן מעדיפות לא לפגוע בחקלאות הפרטית שלהן-ומתנהל אצלן וויכוח ארוך שנים, האם עדיף לייבא חמאה לדוגמא מגרמניה או לאסור על ייבוא חמאה כדי לשמור על החקלאים הקטנים.
ההבדל הוא, ששוויץ מסוגלת לייצק את הצרכים של עצמה (בתחום החמאה) וישראל לא .
כי בישראל מייצרים עגבניות בכמות קטנה כל כך.
אפילו אם ישתמשו בכל התוצרת הישראלית של עגבניות אנחנו לא מייצרים מספיק עבור כל הארץ, אז ממילא צריך לייבא-ואם מייבאים אז למה לא יותר, זה יותר זול.
החקלאים באמת עובדים קשה, וייצוא החקלאות מהארץ הוא באמת קטן מאוד.
אפילו אם ישתמשו בכל התוצרת הישראלית של עגבניות אנחנו לא מייצרים מספיק עבור כל הארץ, אז ממילא צריך לייבא-ואם מייבאים אז למה לא יותר, זה יותר זול.
החקלאים באמת עובדים קשה, וייצוא החקלאות מהארץ הוא באמת קטן מאוד.
שואל השאלה:
לא, אבל זה עדיין מעצבן.
האנשים האלה עובדים קשה.
בחיים לא שמעתי שמייצאים עגבניות מישראל למדינה אחרת...
לא, אבל זה עדיין מעצבן.
האנשים האלה עובדים קשה.
בחיים לא שמעתי שמייצאים עגבניות מישראל למדינה אחרת...
אנונימית
מעצבן, לעומת זאת-הם מייצרים הרבה יותר וביותר זול.
את היית מוכנה לשלם יותר כסף עבור מוצר בסיסי כמו לחם או עגבניות?
את היית מוכנה לשלם יותר כסף עבור מוצר בסיסי כמו לחם או עגבניות?
באותו הנושא: