15 תשובות
כי היא חושבת שזה מגניב לענות אחרי הרבה זמן והיא משחקת אותה קשה להשגה
שואל השאלה:
אז למה שהיא עדיין תשלח הודעות פעם ביום ועוד ריפלאי פעם ביום
שואל השאלה:
אם היא הייתה חוזרת בעצמה היא הייתה אומרת אבל היא פשוט לא עונה
כי היא חושבת שהיא נראת ככה קשה להשגה ומגניבה עם חיים מה שהיא לא מבינה שאין לה חיים ולאף אחד אין אז היא סתם יוצאת פאקצה עקומה
חחח פשוט תשאל למה היא עונה אחרי מלא זמן ואז לא יהיה לה נעים ותענה לך ישר
שואל השאלה:
שאלתי והיא אמרה שהיא ישנה כל היום
שואל השאלה:
אבל אני רואה אותה מחוברת והיא לא עונה
אז תכתוב לה "אבל אני רואה אותך מחוברת"
או שפשוט תפסיק לדבר איתה
שואל השאלה:
אני חושב שלהפסיק לדבר איתה זה רעיון טוב למרות שאני בכלל לא מדבר איתה כי היא מסננת
אז תפסיק חחח
אם היא שואלת למה הפסקתם "לדבר" תגיד לה שלא דיברתם
שואל השאלה:
מת תודה יאח
או שהיא עסוקה או שפשוט אתה לא הטעם שלה
שואל השאלה:
אז שתגיד מה הקטע...
אז תגיד לה אם זה כל כך מפריע לך ולפני שאתה אומר לה תבדוק היום שוב אם היא מסננת אותך ואם כן אז תגיד לה פשוט מה שאתה מרגיש ואם לא אז תמשיכו לדבר כרגיל
שואל השאלה:
אחי שיחררתי אין לי כוח לזה...