7 תשובות
אצל כל בת זה שונה. יכול להיות שזה בגלל שאתה בפרינזון
אנונימית
הכל בסדר, הרבה בנות שאני מכירה היו יוצאות איתך
זה שהיא לא בקטע לא אומר כלום, תמיד יהיו כאלה שלא בקטע שלך.. תהיה אתה ותמצא לך מישהי טובה, זה ממש לא אמור להוריד לך את הביטחון
למה שאם מישהי אחת לא תרצה אותך אס אף אחת לא תרצה ?:(
אני הייתי יוצאת עם מישהו עם אופי כמו שלך.שלא תעז להשתנות
אנונימית
אולי אתה פשוט לא הטעם שלה
אל תשאל שאלות שאתה לא יכול לעמוד בתשובה שלהם זה כל מה שיש לי להגיד