15 תשובות
תגדל איך שבא לך
לא זה לא רע
אתם מוציאים אותה כל יום ולפעמים משחררים אותה בבית נכון?
אם כן אז הכל בסדר
תלוי איזה חיה יש חיות שבכלוב זה הבית
תלוי איזו חיה? מכרסמים למיניהם כן צריך לגדל בכלוב בסופו של דבר.
אבל כלבים, חתולים, לא ממש. אפילו שהכלוב גדול, אלה לא חיות שצריכות לחיות בכלוב.
שואל השאלה:
התכוונתי לחמוסים, אוגרים, ארנבים, שרקנים, תוכים וכו'
אנונימי
תלוי איזה חיה
שואל השאלה:
ממש לא כלבים וחתולים, הכלבים שלי משוחררים בבית
אנונימי
לא. זה בסדר
תגדל איך שנוח לך
בכלוב גדול כן,ושמוציאים אותם רוב היום החוצה
זה רע מאוד .. זה בסדר אם שם הם ישנים , למשל , אצלי , האוגרים שלי בכלוב שלהם אוכלים ושותים וישנים אבל אני מוציאה אותם הרבה , בכללי , אוגרים הם סוג של עכברים רק שהם מבויתים , זה חשוב להם להיות מחוץ לסורגים או לכלוב פלסטיק.
תכין להם כל מיני מקומות קטנות שבהם הם יוכלו להיות חוץ מהכלוב שלהם , בהצלחה
כן! לפי התגית שמת ארנב,ארנבים לא גדלים בכלוב
חמוסים ממש לא יכולים להיות בכלוב.. אולי רק שהם ישנים בלילה
אוגרים צריכים כלוב מספיק גדול ורצוי להוציא אותם
ארנבים חייבים!! להיות בחוץ כל הזמן,או שתשים אןתם **בגדר גורים** לא כלוב!! הוא קטן בשבילהם,הם חייבים להוציא אנרגיות,ובמיוחד בשעות המאוחרות (שלוש עד חמש לפנות בוקר) גם שרקנים צריכים גדר גורים,תוכים צריכים גם כלוב גדול.
הכל תלוי בסוג חיה וסוג כלוב יש חיות כמו אוגרים וחולדות שהם צריכים כלוב לא קטן אבל לא גדול אבל ארנב צריך כלוב הרבה יותר גדול גם תוכי וכלבים וחתולים וכאלה שמים כלוב רק בבעיה רפואית (אל תגידו לי לא כי אני אומרת את זה בתור אחת שעובדת במרפאה וטרינרית)
כן! היית רוצה לחיות בכלוב?