9 תשובות
כן... פשוט חושבים על אותו אדם כל היום פרפרים..
עכשין מאוהבת. הרגשה מדהימה, הכי טובה שתרגישי
נהדרת
כן לא יודעת להסביר לכל אחד זה מתבטא אחרת
אממ יכול להיות .. אני לא בטוח אבל אף פעם לא הייתי באוהב ממש
לא בדיוק אבל חיבבתי מישהו איזה 3 ימים
כן... את חושבת עליו כל היום
ששולחים לך הודעות את ישר בודקת אם זה הוא
את חולמת עליו
את מדמיינת אותו בציטואציות שאת ממציאה לך בראש
חושבת על זה שהוא ינשק אותך
וכו..
הרגשה מדהימה:)
ששולחים לך הודעות את ישר בודקת אם זה הוא
את חולמת עליו
את מדמיינת אותו בציטואציות שאת ממציאה לך בראש
חושבת על זה שהוא ינשק אותך
וכו..
הרגשה מדהימה:)
אנונימית
כן
זאת הרגשה מדהימה
זאת הרגשה מדהימה
כן.
גרועה גרועה גרועה כי הבן אדם גדול ממני באיזה 14 שנים והבן אדם התחתן כבר ואני מאוהבת בו כמו סתומה
זה מפורסם שלא תחשבו שאני דפוקה אפילו שאני באמת כזאת
גרועה גרועה גרועה כי הבן אדם גדול ממני באיזה 14 שנים והבן אדם התחתן כבר ואני מאוהבת בו כמו סתומה
זה מפורסם שלא תחשבו שאני דפוקה אפילו שאני באמת כזאת
אנונימית
באותו הנושא: