16 תשובות
בדיוק מה שהיה צריך לקרות
אנשים חושבים שזה צחוק ומצפצפים על החוק אז כמובן שהמשטרה תבוא ותפרק להם את האירוע
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מה קרה?
אנונימי
אז ככה הסירטונים שהראו לכם בחדשות שמוציאות את המשטרה רעה זה ממש לא נכון. ערכו את הסירטון לגמרי
המשטרה באה והחליקה על שמן שהאנשין שפכו שם למקרה שהמשטרה תבוא ואז זרקו עליהם בקבוקי זכוכית
אחכ תפסו את מי שעשה את זה וכן יצא לו דם כי הוא התנגד אבל הוא הכניס בקבוק סכוכית לשוטר בראש אז מה הוא מצםה שיהיה.
פשוט הייתה חתונה השכנים הזמינו משטרה וזה מה שהיה
2 הצדדים לא בסדר.
אלימות מיותרת של המשטרה.
לא מסכים בכלל עם התשובה הראשונה.
יש לפרק אירוע ויש לבוא עם m16 לבית של אזרחים ולפוצץ אותם מכות ביום של החתונה שלהם. אפילו מחבלים לא מקבלים כזה יחס במדינה הזוועתית הזאת.
t.m212
המשטרה לא באה בכוונה לעשות את זה
גם אצחנו בשכונה עשו משו דומה והמשטרה בקשה יםה שמעתי מהחלון אמרה מזל טוה אבל שיתפזרו וזה
פה המקרה היה קיצוני האנשים ממש הכינו מראש את הפגיעה במשטרה שלא תבוא
שואל השאלה:
אבל שאלתי מה קרה..
אנונימי
שואל השאלה:
השוטרים לא פעלו כהגנה עצמית?
אנונימי
הם פעלו כהגנה עצמית.
אני עדיין חושב שעברו את הגבול.
בינינו..צריך כזה הרבה שוטרים עם m16 כדי לעצור בחור? כשהוא מדמם על הריצפה ועליו 3 שוטרים יש סיבה להמשיך? אני מזכיר שמחבלים שהרגע רצחו אסור לעשות להם כלום ברגע שהם לא מסוכנים כבר..תעשה השוואה פשוטה למקרה. לא מרגיש לי הגיוני בעליל.
היה חתונה אפילו שאסור לעשות ואז המשטרה באה ונסתה לפרק אותה ואז מי שהיה בחתונה תקפו את המשטרה ואז הם תקפו אותם בחזרה והיה מלא דם ופצועים
אתה צודק בעיניין עם המחבל אבל עזוב את זה רגע.
אתה יודע מה קרה שם? אתה ראית באמתת מה היה שם ואיל אותו טדם התנהג? לא. לכן אל תשפוט רק לפי תמונות וסירטון ערוך
שואל השאלה:
מה קרה לו שהוא דימם?
כל מקרי האלימות בחודשיים האחרונים השוטרים טוענים להגנה עצמית..גם אם לא ניכנס לאיך לזרוק דלי זה הגנה עצמית או איך לדחוף ילד לתוך עמוד זו הגנה עצמית או איך מפקד אירוע שצועק להשמיד את החרדים זו הגנה עצמית..סטטיסטית לא הגיוני ש10 מתוך 10 מקרים זו הגנה עצמית.
אין לי בעיה עם מינוסים של אי הסכמה..תציפו אותי בהם.
שואל השאלה:
האדם שדימם על הריצפה מת?
לא הייתי שם ואני לא מסתמך על סרטון ערוך. אבל לא ערכו את הדימום ואת זה שהגיעו שוטרים עם m16 לחתונה.
לגבי זה שאסור חתונות..שינו את ההנחיות והתירו חתונות במגבלות מסוימות. וגם אם עברו על המגבלות זו לא סיבה. אם הייתה אלימות כלפי השוטרים אז זה עניין אחר. אבל עדיין..המשטרה אמורה להגן..והכמות שוטרים שהייתה שם זה יותר מהשוטרים בהפגנות..מה צריך כזה הרבה בשביל כמה בחורים ובקבוק שמן..רציני שמוגזם.
לא מצדיק אף אחד כמובן.. אבל המשטרה פועלת באופן זוועתי כבר תקופות ארוכות. והם לא אשמים..הם לא יכולים לעשות את התפקיד שלהם כי יש ממשלה פח שקושרת להם את הידיים כי היא מפחדת ממה יגידו אז המשטרה פורקת את התסכול על האזרחים.

ושקרן מי שיגיד שלא נטפלים לציבור החרדי. ואני לא חרדי אגב..

היה אותו דבר בעבר עם האתיופים עד שהם עשו הפגנה אלימה באמת והפסיקו לשתוק. רק ככה מבינים משהו במדינה הזאת ובאמת חבל על מלחמת אחים.
אנרכיסטים מפגרים אלימים
אנונימי