הפנים שלי בסלפי ובמראה נראות מאוד סימטריות ויפות אבל עם מצלמה אחורית הן ככ עקומות ומזעזעות וגם כשאני בשיחות ווידאו עם חברות שלי אני נראת ככ מפחיד ומזעזע ואני מנסה להבין איך זה הגיוני שמראה ובסלפי אני נראת ממש טוב ובמצלמה אחורית ככה? ואיך אני נראת במציאות השאלה הזאת ממש מציקה לי ואף אחד לא עונה לי תשובה מספקת. אל תגידו לי תסתכלי במראה כי אני רוצה לדעת אין אני נראת לעזאזל מכוערת או יפה