התחברות הרשמה

אז.. החלטתי לוותר עלייה

היא ידידה ממש טובה שלי והיא לפעמים מראה לי שגם היא בעניין, היא מקסימה, מדהימה, חכמה, מצחיקה, אבל מה שיש לי אליה הוא לא חזק ממש והמשיכה שלי גם לבנים הרבה יותר גדולה...
אני לא רוצה לאבד אותה בתור ידידה שלי.
אז אני מחליטה לוותר על הרגשות שלי...
חושבים שזה מעשה נכון?
15 באוקטובר 2020, 16:43
התאהבותהתחלותידידותהחלטותאכזבה    
3 תשובות
אולי
ה
המגניב(:
אני חושב שכן אבל זה תלוי ברגשות שלך
ה
המגניב(:
תנסי אבל אולי זה יהיה אחרת ממה שאצ מכירה
אנונימית
באותו הנושא:
החלטתי לוותר עלייה בנתיים
אז סופית החלטתי לוותר על הבגרות
מישהו פעם העליב אותכם? והחלטתם לוותר לו?
לוותר עלייה?
אין לה רגשות אליי להלחם או לוותר עליה
לוותר עליה אם אני דתי והיא חילוניה?
אם החלטתי לוותר על מועדונים יום חמישי זה הופך אותי לחננה שבימקום לצאת ולבלות אני בבית בכלל ?.
מה האפליקציה שלא הייתם מוכנים לוותר עליה?
מה לעשות? לוותר עליה?
האם כדאי לוותר עליה?
איך לוותר עליה?