21 תשובות
קשר כימי
שואל השאלה:
בין האלקטורנים למי יש קשר כימי? אם אני לא טועה יש קשר כימי רק בין ניוטרונים ופרוטונים...
בין האלקטורנים למי יש קשר כימי? אם אני לא טועה יש קשר כימי רק בין ניוטרונים ופרוטונים...
זה מסתובב מסביב אז זה לא עף
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה הסיבה? למה הם לא עפים החוצה בזמן שהם מסתובבים?
אבל מה הסיבה? למה הם לא עפים החוצה בזמן שהם מסתובבים?
הפרוטונים דוחים את האלקטרונים (מטענים מנוגדים)
והאלקטרונים אכן יכולים לעבור מאטום אחד לאטום אחר.
לעומת זאת, הפרוטונים- אינם יכולים לעבור כיוון שהם נמצאים בתוך גרעין האטום.
והאלקטרונים אכן יכולים לעבור מאטום אחד לאטום אחר.
לעומת זאת, הפרוטונים- אינם יכולים לעבור כיוון שהם נמצאים בתוך גרעין האטום.
שואל השאלה:
נכון,אז למה הם שאלו למה הם לא יכולים? הם שאלו כדי לבלבל אותנו?
נכון,אז למה הם שאלו למה הם לא יכולים? הם שאלו כדי לבלבל אותנו?
הפרוטונים שבגרעין בעלי מטען חיובי בעוד שהאלקטרונים בעלי מטען שלילי, מטענים מנוגדים נמשכים.
אני זוכרת שמטענם מנוגדים דוחים זה את זה
הם מושכים זה את זה- בגלל זה אומרים ניגודים נמשכים
התכוונתי אחד מינוס אחד מינוס
דחייה (לא נמשכים)
דחייה (לא נמשכים)
שני חלקיקים שלילים ידחו אחד טת השני כי הם מטענים זהים אם לזה התכוונת
טעות שלי בדקתי עכשיו. סליחה.
התשובה: מכיוון שמטענים מנוגדים מושכים זה את זה, האלקטרונים נמשכים אל מרכז האטום (אל גרעין האטום, היכן שנמצאים הפרוטונים בעלי המטען החיובי). ומאחר ומטענים זהים דוחים זה את זה, אלקטרון אחד לא יימשך אל אלקטרון אחר. לכן, האלקטרונים שבאטום לא "עפים" ממנו החוצה במהלך תנועתם המהירה.
אני לא בטוחה, תתקנו אותי במידה ואני טועה, שאלמד גם!
התשובה: מכיוון שמטענים מנוגדים מושכים זה את זה, האלקטרונים נמשכים אל מרכז האטום (אל גרעין האטום, היכן שנמצאים הפרוטונים בעלי המטען החיובי). ומאחר ומטענים זהים דוחים זה את זה, אלקטרון אחד לא יימשך אל אלקטרון אחר. לכן, האלקטרונים שבאטום לא "עפים" ממנו החוצה במהלך תנועתם המהירה.
אני לא בטוחה, תתקנו אותי במידה ואני טועה, שאלמד גם!
נראלי הסוף לא מדוייק כי כן יש קשרים שאלקטרונים עוברים בין אטומים כדי שהם יהיו יציבים מבינה? אבל שהיא תכתוב מה שכתבת עד אז ולדעתי זה מספיק ותשובה מושלמת
פשוט עד סיום הסוגריים
אוקיי
סליחה על הקטנוניות, ככה זה אחרי שלוש שעות כימיה :(
חח
תאמת שיש אלקטרונים שכן עוברים מאטום לאטום ובעיקר גרוויטציה אני מניחה ? וככה עובד האטום חח
זה כוחות אלקטרומגנטים, האטומים תמיד ישאפו להיות קרובים לגרעין
שואל השאלה:
ולמה אין ניוטרונים באטום מימן?
ולמה אין ניוטרונים באטום מימן?
כיוון שמטענים הפוכים נמשכים אז האלקטרון יימשך לאטום (לפרוטון). כשהמטען מתאזן אין לאלקטרון "סיבה" לעזוב את האטום, מלבד במקרים של קשרים כימיים
באותו הנושא: