4 תשובות
שואל השאלה:
בעיקרון אנחנו רביעיה אבל הן נפגשות מלא רק שלושתן והיום שאלתי אחת מהן (א)אם היא רוצה להיפגש והיא עמרה שהי אצל מישהי אחרת מהרביעיה (ב) אחר כך בזום ראיתי שכל אחת בבית שלה
אנונימית
כנראה שאת יותר מידי טובה בשבילן
אנונימית
מכירה את התחושה.
ממליצה לך לנסות לדבר איתם ולברר למה
אנונימית
סיפור חיי עזבי אותם הם לא חברות הם אויבות רציני תראי בעתיד הזה השלכות היו לזה