9 תשובות
חחח
אנשים חיוביים,אנשים שיוזמים ולא מחכים שייזמו בשבילם,מצחיקים
ספונטנים
ספונטנים
כאלה שאפשר לדבר איתם באמת על דברים רציניים. כאלה שלא יספרו סודות שאני אומרת להם לאחרים, שלא ישמרו ממני כל הזמן סודות וגם יספרו על עצמם ועל מה שקורה איתם לפחות לפעמים, כאלה שיעריכו אותי כמו שאני מעריכה אותם, שיהיו כנים איתי ולא ירכלו עלי מאחורי הגב, שלא יהיו עצובים או דכאוניים *כל הזמן* ולא יקחו בעיות קטנות כמשהו נורא ופשוט יתמסכנו אפילו שאפשר לפתור את זה עם קצת מאמץ(כמובן שאני מדברת רק על בעיות לא גדולות, או לא רציניות כל כך). יש עוד תכונות אבל אני חושבת שזה הבסיס
^^^שאני תיארתי?
אנשים נחמדים אבל לא כי יוצא להם מזה משהו אלא כי הם פשוט נחמדים,
אנשים שאפשר לדבר איתם על כל דבר והם תמיד יזרמו עם השיחה ככה שתמיד מעניין, אנשים לא יבשים, אנשים שידעו להיות תוקפניים כשצריך, שידעו להביא דעה נגדית משלי אם יש להם כי אחרת זה סתם משעמם, בכללי אנשים מעניינים אבל עם לב טוב
אנשים שאפשר לדבר איתם על כל דבר והם תמיד יזרמו עם השיחה ככה שתמיד מעניין, אנשים לא יבשים, אנשים שידעו להיות תוקפניים כשצריך, שידעו להביא דעה נגדית משלי אם יש להם כי אחרת זה סתם משעמם, בכללי אנשים מעניינים אבל עם לב טוב
אני האחד שתיארת פה
אנונימי
ציניים בעיקר.
מצחיקים ולא לוקחים הכל ללב
אנשים שאני יכולה לצחוק איתם ושנייה אחרי להכנס לשיחת נפש
אין להם אגו מנופח
רוצים להנות מהרגע
לא צריכים לצאת למסעדה או משהו בשביל להנות ויכולים פשוט לשבת אצל חבר ולהנות
אנשים שאני יכולה לצחוק איתם ושנייה אחרי להכנס לשיחת נפש
אין להם אגו מנופח
רוצים להנות מהרגע
לא צריכים לצאת למסעדה או משהו בשביל להנות ויכולים פשוט לשבת אצל חבר ולהנות
קוריאנים
באותו הנושא: