5 תשובות
כן אתה היחיד. אין שום סיבה להשקיע כל כל הרבה כסף בהפקה של סרט במטרה כזו
לא הם פשוט עשו חרא עבודה בלייצר סרט
אויש נו מה פתאום, היוצרים של הסדרה הם אנשים חכמים ומוכשרים הם גם מאמינים ביצירה שלהם מספיק כדי לא לעשות את זה, גם אנשים כבר אהבו את הסדרה לפני הסרט וגם רק לפי הערכים שהם מעבירים לך בסדרה ברור שהם לא יעשו דבר כזה
שואל השאלה:
^אולי היוצרים של הסדרה שילמו לי בסתר(כאילו לא פרסמו את זה)
אנונימי
אחי אתה טועה, אף אחד לא ישקיע כל כך הרבה ברעיון כזה, והבמאי של הסרט הוא לא היוצר של הסדרה אז למה שיעה את זה בשביל סרט שלא שלו, וגם אם כן- אם אתה מכבד את היצירה שלך אתה לא תיצור דבר כזה רק כדי לגרום לסדרה שלך להיראות טוב