6 תשובות
זה סתם כדי להזרים את השיחה אבל זה לא חחח
את יכולה להגיד "הכל רגיל מה אצלך?"
או לספר משהו קצר חדש שיכול להזרים תשיחה תלוי במצב
J0y
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
זה התחיל ככה
"איך את מרגישה "
עניתי ואז כתבתי מה איתך
ואז מה חדש
שאלת חסרת פואנטה לדעתי לא מה מצפים שאענה כבר
אנונימית
אני אומרת אין חדש שונאת תשאלה הזאתת!!
חחח אני פשוט שואלת בלי לענות "מה איתך"
J0y
"בדיוק אתמול סיימתי תואר ראשון ועכשיו אני טסה לחו"ל" אבל צריך לענות את זה כל־פעם ששואלים

באמת מה יכול להיות חדש מאז אתמול מה אני סוכן חשאי