6 תשובות
מוזר
שואל השאלה:
חחחnחחח אוף אבל כבר עשיתי לידיד וחברה
זה ממש מצחיק למה אסור
חחחnחחח אוף אבל כבר עשיתי לידיד וחברה
זה ממש מצחיק למה אסור
אנונימית
אם זה סתם חברה אז כן זה מצחיק
אם אתה בקטע שלה זה קצת מוזר
אם אתה בקטע שלה זה קצת מוזר
פשוט לא עושים לייקים לתגובות של אנשים שאתה מכיר אתה סתם תצא סטוקר
ווירד , סטוקר
אתה יוצא מוזר
באותו הנושא: