5 תשובות
מפני שהמילה הראשונה בספר היא בראשית: "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ".
בראשית,בתחילה.ראש זה תחילה,כמו שראש השנה הוא תחילת השנה העברית.
בראשית הוא הספר הראשון בכל התנ"ך לכן נקרא כך,הוא מספר על התחלת העולם
כי זה הספר הראשון בתנ"ך, ובראשית זה 1.
כמו שאומרים: ראשית, שנית.
אז זה 1 ו2.
כי הוא הראשון?
רק מישהו אחד צדק פה וכל שאר סתם בילבולי מוח
זה בגלל שהמילה הראשונה בספר היא "בראשית" וככה זה בכל התנ"ך, תמיד לכל ספר קוראים באחת מהמילים הראשונות שהוא פותח בהן.