8 תשובות
לא
^^אבל את בת
בתור נץ' אני אגיד רק שהמס זה טוב
אני לא אתיופי אבל יש לי ידיד כזה
לא.
אנונימי
רוב האתיופים בארץ רוצים חברה נצ'ית
אנונימי
^ממש לא
אנונימית
את אנונימית חחח כנראה שאת בת וענית עכשיו על 10 שאלות על אתיופים רצוף יסטוקרית
אנונימי
^מה? כן אני בת.. זה לא ברור מהאנונימית?
אנונימית