8 תשובות
זה מסריח אבל בסהכ טעים
טעמתי לא אהבתי
זה אחלה
טעים- גם אני טעמתי פעם אחת והייתי בשוק שזה טעים
שואל השאלה:
אז למה כןלם אומרים שזה דוחה??
אז למה כןלם אומרים שזה דוחה??
אנונימית
לא
טעים בטירוף זה סתם סטיגמה שזה לא טעים אף אחד לא טעם ואני מגיל אפס אוכל את זה במלא ארוחות יש אצלנו
אני לא אוהבת דגים בכללי
באותו הנושא: