6 תשובות
היי.
אני למדתי לבד אנגלית כיום אני מדברת חלק
סרטים.סרטים.סרטים.
ללא תרגום כמובן לאט לאט את יודעת חלק.
תקני ספר באנגלית שמעניין אותך, תקני מרקר ותתחילי לקרוא
כל מילה שאת לא יודעת תמרקרי ואז כל ארבעה עמודים שאת עוברת תתרגמי את המילים הממורקרות, תכתבי בספר על ידן את הפירוש שלהן, ותקראי שוב את אותם העמודים
זה ממש עוזר
שואל השאלה:
ואם אני לא אדם של ספרים? מה כדאי לעשות?
מה שהראשונה אמרה באותה שיטה
תראי סרט ותרשמי לך כל מה שלא הבנת ואז כל עוד 10 דקות תתרמגי ותחזרי על ה10 דקות האלו אחרי שתרגמת
סרטים ושירים זה הפיתרון הכי טוב אני יודעת אנגלית נטו מזה..בסרטים את לאט לאט קולטת את השפה ובשלב מתקדם את כבר רואה בלי תרגום בשירים את לומדת הרבה מילים חדשות כל שיר מלמד אותי עוד ועוד מילים ברגע שאני מסתכלת על התרגום.בהצלחה
לקלוט מידע באנגלית

אם יש נושא שמעניין אותך תראי סרטונים ביוטיוב באנגלית על זה, לאט לאט את תביני את המושגים ותתרגלי לשמוע ולהבין אנגלית