4 תשובות
כן מאוד.
לא מאוד עצובה מזה, זה לא ממש מפריע לי
ההורים שלי מכירים אותי.
ההורים שלי לא מכירים אותי בשיט אני לא פתוחה לידים
באותו הנושא: