התחברות
הרשמה
לעבוד בחו''ל בשליחות משרד החוץ זאת עבודה מכובדת?
למשל שגריר, קונסול, ציר.
16 באוקטובר 2020, 23:20
משרד החוץ
עבודה
2 תשובות
לדעתי זה מכובד מאוד
כ
כן אהה
כן.
מאוד מכובד.
גם מאוד חשוב.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
באיזה מדינה הייתם עוברים לעבוד (עם עבודה טובה והכל) חוץ מישראל
בת 19 עוד מעט מסיימת שירות לאומי הלכתי לעבוד בעבודה של אבא שלי במשרדים שנחשבת עבודה קלה כי יש גם עבודות פיזיות ברזלים
אני בת 14 ואני ממש רוצה לעבוד, איזה עוד עבודות אפשר לעשות חוץ מבייביסטר ודוגיסיטר?
איזה תחנה אוטובוס כדאי לרדת בירושלים, בכדי להגיע למשרד החינוך ומשרד החוץ (התחנה הכי קרובה)?
למצוא עבודה בלי לשלוח קורות חיים - איך מוצאים עבודה בקלות בלי הכאב ראש של שליחת הקורות חיים לכל משרד מזדמן? תודה ענקית לעונים!
מתחילה היום לעבוד בעבודה חדשה ולא יודעת כלום.לחוצה מאוד וקשה לי לנשום.איך להירגע?
איזה עבודות (חוץ מביבייסיטר ) אני יכולה לעבוד בגיל 14 ??
אני בת 15.5 באיזה עבודות אפשר לעבוד בגיל שלי חוץ מביבסייטר?
אם אני בת 14 וחצי, אני יכולה לעבוד בעבודה חוץ מבייביסטר וכאלה?
בגיל 14 איזה עבודות אפשר לעבוד חוץ מביבסיטר
באילו עבודות אפשר לעבוד חוץ ממלצרות ובייביסיטר?