16 תשובות
הוא פשוט רוצה לחזור איתך לקשר ולפגוע בך שוב. אל תעשי את זה בבקשה, בשבילי.
כי הוא פתאום לא מודע למה שקורה איתך, לא יודע אם יש לך חבר או משהו, עדיין מעוניין ודואג
בני אדם, יש לנו קטע לרצות מה שאנחנו לא יכולים להשיג.
ברגע שהוא ישיג הוא כנראה יאבד עניין, תתעלמי.
ברגע שהוא ישיג הוא כנראה יאבד עניין, תתעלמי.
שואל השאלה:
מה אכפת לו אם יש לי חבר או משו?
מה אכפת לו אם יש לי חבר או משו?
אנונימית
בme יש ביקוש החלפת שם
הוא יכול לכתוב לך שם
הוא יכול לכתוב לך שם
שואל השאלה:
אבל הורדתי אותו מהאנשים קשר שלי חחח.
אבל הורדתי אותו מהאנשים קשר שלי חחח.
אנונימית
חחח מסכן
אימייל?
שואל השאלה:
אין לי את האיימיל שלו חחח
אין לי את האיימיל שלו חחח
אנונימית
אולי לו יש את שלך?
שואל השאלה:
לא יודעת. בכל מקרה למה אתה מחפש שהוא ישלח לי הודעה?
לא יודעת. בכל מקרה למה אתה מחפש שהוא ישלח לי הודעה?
אנונימית
אם יש לך חבר פשוט תכידי לו את זה יפה יפה
יש לי חבר
יש לי חבר
שואל השאלה:
לא רוצה.
לא רוצה.
אנונימית
כנראה הוא אובססבי או משהו..
שואל השאלה:
למה הוא אובססיבי?
למה הוא אובססיבי?
אנונימית
שאלה טובה
באותו הנושא: