11 תשובות
זה לא סביר, אבל אם את מרגישה בנוח אז סבבה.
אה אוי לא ראיתי את החלק של הבלי חזיה, זה מאוד מאוד מוזר.
לא סביר
אני בטוחה שהם מרוצים מזה
זה די מוזר
לא ממש אבל אם את מרגישה ממש בנוח איתם והם בסדר עם זה אז סבבה לכי על זה
אם הם ידידים טובים שלך נראה לי שכן...? זה תלוי גם אם הם גם מרגישים בנוח עם זה
אנונימית
די בטוח שהם לא הסתכלו עלייך בקטע של ידידים אבל זה כמו בגד ים אז זה נראה לי בסדר
^היא אמרה שהם ראו אותה בלי חזייה
אה אוקיי אז לא נראה לי
לא סביר אבל אם את מרגישה בנוח אז סבבה
אה ושכחתי להוסיף, אפשר להיות ידיד שלך?
סתם סתם זה בצחוק על תכעסו עליי.
אנונימי