2 תשובות
התרופה מאוד מייבשת את הגוף והעור והופכת אותו לרגיש לשמש.
בחורף פחות חם אז ההתייבשות פחות בעייתית, בנוסף בחורף יש פחות חשיפה לשמש אז גם הבעיה הזאת נפתרת חלקית.
בחורף פחות חם אז ההתייבשות פחות בעייתית, בנוסף בחורף יש פחות חשיפה לשמש אז גם הבעיה הזאת נפתרת חלקית.
כי עם ראוקוטן אסור להיחשף לשמש לכן ממליצים לקחת בחורף