7 תשובות
כי בית ספר זה כמו מרכז החרא של העולם
כי בבית ספר לומדים, בשביל זה יש פסיכולוג
אנונימי
מבינה אותך פה, גם אני שואלת את עצמי את זה כל פעם מחדש.
לא בהכרח
מסכימה שהבית ספר לא מתחשב בתלמידים ורק רוצים להוציא לבית ספר שם טוב וזה משהו שצריך לשנות בהתנהלות של המדינה ומערכת החינוך. דודים שלי גרים בקנדה ואני יכולה להגיד לך שגם בבית ספר של 3,000 תלמידים כל אחד מקבל יחס אישי והמורים באים לא רק כדי להרוויח כסף לצעוק וללכת, אלא באמת כי הם אוהבים את מה שהם עושים ואוהבים את התלמידים
ככה הכל בחיים עובד אף אחד לא יטפל בך ובבעיות הנפשיות שלך חוץ ממך ומפסיכולוג,חוץ מזה אף אחד לא חייב לך כלום
כי זה לא באינטרסים שלהם