4 תשובות
היו לי דעות מעורבות לגביו, מצד אחד אהבתי את הנקודות האישיות של כל אחת, הרקע שלהן והקשיים שלהן וזה מצד שני הרגשתי שהתוכן טיפה מוגזם, האופן בו הם הציגו את זה היה דרמטי מדי, והעובדה שהם יותר התרכזו בחיים שלהם לפני הלהקה (כטרייניז) מאשר החיים שלהן בתוך הלהקה אומרת המון על מה שהן הספיקו לעשות בזמן שלהן שם, לדוגמא הייתה בערך שעה וקצת על החיים שלהן פלוס האימונים שלהן בעבר שהוצגו בצורה דרמטית ומלחיצה, וכל מה שנשאר הייתה ערבוב מוזר של דרמה לא נחוצה ופרסום סמוי של החברה שלהן.
אין בי שום שנאה ללהקה הן מוכשרות מאוד אבל האופן בו הם הוצגו הפריע לי...
חביב
אני חושבת שכן, זה סרט של נטפליקס
רגע רגע
איפה אפשר לראות את הסרט שלהם, רק בנטפליקס?