7 תשובות
אני תומך בשיוויון, בהוגנות, אני מאמין שסוציאל דמוקרטיה זה השיטה הכלכלית והחברתית הטובה ביותר, אני מאמין ששמרנות זה לא יעיל ורק גורם להישארות מאחור בזמן שכולם רצים קדימה.
שואל השאלה:
שתי מדינות ??? אנחנו מדינה יהודית ואני לא בעד ביבי
ויש במדינה היהודית שלך כמעט חצי מהאוכלוסייה שהיא לא יהודית (במידה ולוקחים את עזה ויוהדה ושומרון).
שואל השאלה:
עזה היא לא חלק מהמדינה והם לןמדים לחיוץ במדינה שלנו ..
מדינה יהודית ומדינה ערבית.
הפרדה מהדת זה דבר נוסף שאנחנו תומכים בו, בגלל שאנחנו (ברובנו) חילונים ודורשים זכויות שניתנות לכל אדם גם במדינות אחרות.
שואל השאלה:
מי אמר אמרתי חוץ מהסיבה ביבי מה מה
כי הפתרון היחיד הוא 2 מדינות ל2 עמים
הערבים לא יכולים פשוט להיעלם, זה מה שימנים לא מבינים