7 תשובות
חח לא
לא, זה כמו שאחים לא יוצאים אותו דבר
לא בהכרח אבל הם היו דומים
לא
להיות תאום זה לא בגלל גנים אלא בגלל ביצת אחת שהתפצלה לשניים
טכנית כן... כי לשני זוגות התאומים יש את אותו די.אנ.איי אז באיזשהו אופן הילדים יצאו כנראה מאוד דומים
ילדים דומים לא אומר שהם תאומים..
גם אם הם נראים אותו דבר בדיוק הם לא תאומים
תאומים זה אחים שתקופת ההריון שלהם חופפות
לא בהכרח, יכול להיות שתינוק אחד יקבל את הגנים הדומיננטים שלו מהאמא (צבע עיניים, צבע עור וכ'ו) ותינוק אחר שיקבל את הגנים הדומיננטים מהאבא.
כמובן שהבנות לא בהכרח חשופות בדיוק לאותם התנאים שמשפיעים על הלידה ואותו דבר על הבנים (קרינה, עישון, דיאטה, ספורט וכ'ו)