4 תשובות
תחכי טיפה אם ממשיך להתעכב לכי לרופאת נשים
גם אצלי מאחר.. הכל טוב
גם לי זה קורה מאחר וחוזר נראלי שלא צריך לדאוג העיקר שזה חוזר
גם לי מאחר בחודשיים, איחר לי גם באתם תאריכים שנה שעברה, הכל טוב
אנונימית
באותו הנושא: